Arbeidspakke E - Oppfølging av planen
Arbeidspakke E handler om å utvikle de verktøyene og strukturene som trengs for at kommuner, statlige og regionale myndigheter og planeierne faktisk skal kunne følge opp målene i den regionale planen.
Arbeidspakken tar for seg styringsstruktur og strategiske prioriteringer. Arbeidspakken har vært delt i tre arbeidsgrupper bestående av fagressurser fra Oslo kommune (BYM og PBE) og Akershus fylkeskommune (plan, samferdsel og statistikk/analyse). Arbeidsgruppene er knyttet til styringsstruktur og samarbeidsarena, veiledning og rapportering. Som ledd i arbeidet med styringsstruktur og samarbeidsarena er det utarbeidet en rapport av Rambøll med vurdering og anbefaling. (LENKE).
Arbeidet med oppfølging av regional plan og de tre delpakkene vil fortsette etter vedtak av plan og er ikke ferdigstilt.
Publisert 23.06.2026 10.24
Sist endret 23.06.2026 10.31